Arada derede neler de örmüşüm


imza gününden sonra pizza beklerken hatırası böyle ne var çocuğu oyuncağıyla götürüyorsak heryere ben de örgümle gidebilirim gayet mantıklı bugün oğluma da söylediğim gibi benim oyuncaklarım da ipler ve örgü :)


6 kenarlı klasik motifimizi örüyoruz 

kek ip kullandım ben baya da tok durdu ip sevdim 


iki aynı parçayı örüp birleştiriyorsunuz veee ortaya bir hırka çıkıyor hırkanın adı campfiregardigan uzun ve de kapşonlu örüyorlar bunu ama benim kullanışım böyle daha rahat olacak muhtemelen o yüzden tip budur :)


ofiste biraz canım sıkılınca olan kalemlerime oldu  kurşun kalemleri çokça sevdiğimden bahsetmiş miydim :)

trabzon kokulu üzümünü topladık geçen çalı ziyaretimizde çok lezzetli ve enfes kokulu bir üzümdür bayılırım 


memleketten anacım en sevdiklerimi yollamış fasulye turşusu ve de kıbrıstan con kahvesi :)

punch needle diye bir teknik var işleme gibi birşey yapılıyor gibi diyorum gibi çünkü :)




çok şükür bunu da öğrendik :)

yakın zamanda kadife ipe sarıldınız mı hiç 
sarılın sarılın iyi gelir 
yumuşacıııık bişiy 


bundan da bir yelek yapıyorum son sırasını dönünce olucak en azından :)

sevgiyle kalın bol örgülü zamanlar 
















Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar