Şarkı Listesi -2-

bu listeyi sevdim ben ara ara bakıp bakıp değişik şarkıları anımsıyorum :)
siz de yapın valla zihniniz dağılır biraz 
daha evvel ilk onu yapmıştım şimdi kaldığım yerden devam edeyim 
belirli zaman sonrasında eski yazıları okuyup ruh halimi tahmin etme gibi bir aktivitem var o da rihin dağıtan bişey hem hafızayı da güçlendirir tavsiye ederim vallahi :)

11. Dinlemekten asla bıkmayacağın bir şarkı 




barış manço benim için çok özel ve çok derin bir yere sahip ve bu şarkısı da her zaman diliminde çok da sevgiyle dolanır dilime :) şarkıları arasından seçmem çok zor oldu ama bu kategoride aklıma gelebilecek tüm ihtimaller barış mançoya aittir bu kesin bilgi :)

12.Gençliğinden -Ergenliğinden bir şarkı 



benim için ergenlik sayılır üniversite başlangıcım :P şuraya da suratını elleriyle kapayan maymun emojisine de ihtiyaç duyuyorum ya helal olsun bana 
bu şarkı harçlıklarımı toplayıp aldığım birkaç kasetten birinden annem delirmişti en son yeter artık adam ağlayıp duruyor sustur şunu diye :)

13. 80 lerden favorin olan bir şarkı


14.düğününde çalmasını istediğin bir şarkı 


her ne kadar benim zamanımda çıkmamış olsa da :) klibini çoook sevdim sadece şarkı değil şu sürpriz de muhteşem olurdu hani :) tamaaam düğün yapmamış ve de hiiiç hazzetmiyor olsam da fikirden klip güzel :)

15.yeniden yorumlanan bir şarkı 



ankarada ve bursada ilk geldiğim zamanlarda duygularıma tercüman olan deli gibi döndürüp döndürüp dinlediğim bir şarkıdır kendisi 

16. Klasik müzikten çok sevdiğin bir şarkı



17.Karaoke de düet yapabileceğin bir şarkı



bu arkının klibin zamanın yeri de ayrı ben de :)

18.Doğduğun yıl çıkan bir şarkı


bakın bu ironik oldu işte :) doğduğum yıl çıktığını bilmiyordum :)

19.Sana yaşamı düşündüren bir şarkı



bu kategori loreena ya ait olmalı kesinlikle dünya gözüyle tekrar görür müyüm acaba ...

20.Senin için anlamı büyük olan bir şarkı



hayalim :)




Yorumlar

  1. içlerinde bildiklerim var bilmediklerim yabancı olanlar :D düğün şarkısını dinledim ve izledim beğendim valla öyle bir süpriz de hoş olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi çok hoş olurdu sürpriz tarkan yapıomuş bi de :)

      Sil
  2. ilk yarı hazır da videoları bakalım nasıl eklicem ben yayına :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar