Ahhşk tadında hayat


Ahhşk kitabının ikicisine rastladım bir kış günüydü hava buz gibiydi nefesim benden önde gidiyordu ... Kitap iyi gelsi bazı şiirler çok çok iyi geldi 
daha evvel okusaydım çok farklı olurdu bazı şeyler gerçekten çok sevdim bu kitabın 1.si yazar imzalı hediye ... 
Dolma kalemim ve kitabım beğendiğim tüm şiirleri ayrı bir deftere alıp kaydedesim var 
kitabı netten edinebilirsiniz edinin güzel :)
Uzun oldu yazmadım şükür hastalık bişey yok 
yani en azından oğlum hasta değil oğlum hasta değilse kimse hasta değil demektir benim dünyamda :)
Onun dışında yoğunum iş anlamında ve de koşturmaca anlamında aklımda bloğum yazmak kaydetmek istiyorum anılarımı zira gençleşmiyorum ama fırsatım olmadı


el becerilerimi geliştiriyorum hayır hayır oğlum değil ben 
adam hayvan istiyor ben yapıyorum çıkan da bunlar :P
uğur böceği-keçi-ceylan-geyik

ama boynuzdan anladınız değil mi hı anlaşılıyor gayet de :)


minyatür falan değil oğluma oynasın diye mutfak sevdiğimiz şeyler biri de yemek pişirmecilik oynamak :) hazır mutfaklar hem çok pahalı hem de hadi ama kızım olsa edinirdik muhtemelen :)


evimizin yeni misafiri pıtırcığı kara cadısı :) misafir ama bendeki alerjiyle uzun soluklu bir ilişkimiz mümkün değil bir hafta önce buzlarda buldum yavrucak daha minnacıkk


aslında u dönem etkinlik motiflerimi örüyor olmalıydım amma ben başka evrenlerdeyim 

az kaldı belki biter :)
keşke az kalmış olması hemen biteceği anlamına gelseydi ahahah


ben örmüyorum diye kimse etkinlik örmüyor demek değil 
nesli 3. ay paketimi yollamış bu baykuş efendi benim bu etkinlik renklerimde hem de bugün her yere beraber gidiyoruz :)


bir ara anneme siyah fasulye çok faydalı demiştim o da tarladan edindiği mahsullerdeki tüm siyah fasulyeleri seçmiş ayrı paketleyip yollamış :)
anne lazım insana anne önemli kardeşim ...


bu da brokoli buharlamam :) pilavın yanına çocuklara brokoli koymak istiyorum ama 5 parça şeyi nerde buharlarsınız ki ben böyle bir yöntem buldum pilav suyunu az çekince üzerine iliştiriyorum tam ayarında pişiyorlar vallahi :)


sevgiyle kalın canlar hep ama ve de hoşgörü...



Yorumlar

  1. brokoli buharlama süper fikirmiş mutlaka deneyeceğim.. bayankuşunla iyi gezmeler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çocuklarla oynamak ve vakit geçirmek kadar hoş bir şey olmasa gerek. Çünkü onlar bizim geleceğimiz ve umudumuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle umudumuz,iyimiz hayallerimiz herşeyimiz....

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar