Mahsur Kaldık

Kar yağdı.

resmi büyütün derim :)


iki kelime ne kadar özet değil mi cuma günü sıcaklık 17 derece idi o gece kar başları ertesi gün de hiç durmadı yarım metreyi geçti dışarda kar kalınlığı hele çatılar daha bile fazla çok güzel yağdı bereket eve şükür ama aldı pazartesiye dair bir korku beni ki çocuğu kreşe götümek çok zor oluyor bu dağdan okulları tatil etmiş vali ayyy ne güzel keşke belediyeleri ve çevre şehirciliği de tatil etseymiş valicim de anneler de evden çıkmak zorunda kalmasaydı :)

hayırlısı


etkinlikte ilk kitap bitti kucak dolusu karda arabada kaldı :)


alamut u ise nerdeyse yarıladım çok sürükleyici bir kitapmış beğendim şu an için 


sıkıntıya ör adlı projemin ikincisine başladım ama ne ara biter Allah kerim 

geçen kışki kar tanesi motif etkinliğimizi daha yeni birleştirme şevki geldi bana

dışarda lapa lapa kar yağarken birleştirmek iyi geldi :)


dışardaki emanetlerimize iyi bakıyoruz değil mi karların arasında top gibi kıvrılmış görünce aldım eve getirdim ben ona yemek hazırlayana kadar erkut çok sevdi pisiyi alerjim var uzak durmam gerek ama insan kıyamıyor hep içerde bizimle kalabilse keşke :(








Yorumlar

  1. kara bata çıka geldik işe biz de, ne olurdu tatil olaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sorma ya hastaneye gitmem gerekiyordu 50 cm abartmıyorum 50 cm karları aşıp gitmek zorunda kaldım kreşler yarın da tatilmek çalışmak gerek offf :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar