Dostun Sesi Çağırırsa Gidilir :)

Biz azizemle lise sonda meydanda (trabzonda) dersanede tanıştık sınıf arkadaşı idik .öss ye hazırlanan iki kızçe idik onun ailesi bursada idi o zaman imamhatipde puan kırıldığında trabzonda biir düz liseye geçiş yapmış ve tesadüf aynı dersanenin aynı sınıfına gitmiştik iyi ki de gitmişiz :)
kardiyolog olmayan azizem gıda mühendisi oldu bilgisayar mühendisi olmak isteyen ben inşaat mühendisi olduk :) önemli değil ben işimi seviyorum şahsen :) hem pc de kullanıyorum sonuçta bir pc mühendisi kadar olmasa da :)
Sonra sınava yakın biz trabzonda gezmelere falan epey daldık ben şahsen son bir ay kala sınava hiç soru çözmedim paso gezdim ya da örgü ördüm o ara sanırım favorim havlu kenarları idi :)
kitap göresim yoktu ki :)

sora ben ktü yü yne trabzonu kazandım azizem bursa uludağ yazdı ailesinin yanını mektuplşatık da biz o dönem sonra ben taşındım birbirimizi kaybettik bir süüre sonra ben evlendim bursaya geldim tüm karşı duruşuma rağmen ben de facebook camiasına katıldım ve bir gün aradım azize mi ve buduğum ad soyad tutan herkese mesaj attım
sonra bir gün cevap geldi :)

biz birbirimiz yeniden bulduk 16 yıl oldu şimdi ailecek görüşüyoruz


Üç erkek çocuğa rağmen kahvemizi de içtik sohbetimizi de yaptık şükür :)




burası azizemin yeni evinin manzarası her evinde bir kez görüşşüyoruz ben sayıyı şaşırdım on falan olabilir değiştirdikleri ev sayırı :) 

burası ipekçilik okuluymu ve celal bayar da bu okulda okumuş :) bu da bursadan bir bilgi olsun :)



koca danaları evde zaptedemeyince yakın parka çıkardık ufaklık da köşeden abilerini izliyor ama nasıl güzeliz di mi :) 16 yıl öncemizi de bulursam koyarım bi karşılaştıralım bakalım yıllar bize neler vermiş neler almış :)







Yorumlar

  1. Kalmadı artık böyle güzel dostluklar Ne güzel bir dostluk daim olsun dostluğunuz inşallah Bu arada mimlendin beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri bulamadığımdan eskilere dört elle yapıştım ben de :) mim olayına bkıcam :)

      Sil
  2. Güzel ibr paylayşımdı doğrusu... Takipteyim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en kısa zamanda iadei ziyarete gelicem efendim

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar