Hastayım ben

Dün gece bursada en azından benim evin azcık yukarısında kar kalınlığı bu boyuttaydı


Akşam üstü bursanın genel bir görüntüsü yine bizim terastan ve de nurteynim için çektim manzarayı


Tüm fotoğrafları kıytırık telefonumla çekmiyorum


Gripde bir aşama daha katedip sinüslerle uğraşma safhasına vardım ve bunda işime yarayan tek şey bu


Oğlan pc başına geçip prjede çalışmama müsade etmiyor ki zaten etse de gözler yaşarıyo ekrana bakmaktan dolayısıyla etkinlik motiflerine devam :)


Annemse ayrı tellerden tam gaz devam üretime :)
Tunus işi patiklerde işi iyice abarttı bunlar hediye ama satmak için de bir sürü örüyor napcem bu kadar parayı diom da kızıyor :)




Dün akşam tam yemek zamanı mimar bir arkadaşımdan mesaj geldi inşaat mühendisliğinde yüksek lisans yapıyor kendisi manyaaaah mı ararsın
sınavdan mesaj atmış abla acil yardım :) şu yaşta bir de kopya yazdım ya velede hem de benim kendi hocamın sınavı cık cık cık çok ayıp bana :)







Yorumlar

Popüler Yayınlar