Renkler ve Değerler

Tanıdığınız insnaların hangi renklere karşılık gelebileceğini hiç düşünmüş müydünüz?
Hayır ya sosyal ortamlardaki o tıklayın öğrenin şeklindeki bir renk eşitlemesinden bahsetmiyorum .Karşınızdaki insan sizce hangi renk yani sıcak mı sarı ya da tutuncu gibi ya da soğuk mu mavi ya da mor gibi belki de sevgi doludur pembe veya lila gibi ya da tutkulu kırmızı gibi belki de tazecik yeşil gibi.
Renkler size bunları hissettirir mi yani çok tatlı bir sarıyla ısınız mı içinir ya da kırmızıyla alevlenir mi yüreğiniz.
Bazı arkadaşlarım var mesela kocaman sarıldıklarında ben pembe hissederim klabindeki sevgi sanki sarıp sarmalar beni ...
Sizde renkler belki bu şekilde karşılık bulmuyordur ammaa muhakkak hissediyorsunuzdur siz de bu duyguları ...




bir süredir tüm herşeye paralel olarak her cumartesi bir iki iğne boşaltabildiğim uğraşım bu güzel bişiy olacak muhakkak ki bitirebilirsiem, bir gün yarım işler konusunda kendime rakip tanımıycam yakından hevesle başla bitir ama ikinciye başlama işte olmuyor demesi lazım birinin bana zira kendimi dinlemiyorum :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar