Etkinlik ve Oğlum

Oğluma bazen fazla sert davrandığımı düşünüyorum ,bazen iki buçuk yaşında olduğunu unuttuğumu farkediyorum ama doğru hissettiğin doğrudur di mi :)

bugünkü diyaloğumuz;
Oğlum:anne neden sana yardım etmessen oyuncaklarımı çöpe mi atıcaksın
ben :evet eğer toplarken yardım etmessen çöpe atıcam
oğlum:atma atma bak yardım ediyorum (minik parçalı oyuncağından bir parça alıp oyun tahtasına takıyor bak taktım şeklinde)

ok buna kızmadım yardımın her türlüsüne açığım zira :)
ben:oğlum şu küpü kutusuna arkadaşlarının yanına koyar mısın ?
oğlum:tamam polis koyarım
ben:?!?!?!

polis didi bana yaaa kesinlikle sert davranıyorum :)

Etkinlikte ilk ayın ipleri bitti



ikinci ayın motiflerine giriş yaptım ilk ay etkinliğiyle başladığım kitaplardan birinde 3 sayfa kaldı bugün biter sanırım :)




ipin kalitesine bayıldım sarıya pembeye griye laciverte petrole elime aldığım her rengine bayıldım biri bana karteşadaki tüm renkleri hediye edebilir yeni yılda :)
biraz da kitap elimde okunmayı bekleyen tonla kitap hala açgözlülük ediyorum :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar